Zendesk Support - Najlepszy sposób na uzyskanie najnowszych informacji wsparcia dla Twojej firmy.
Zendesk Support to najlepszy sposób na uzyskanie najnowszych i szybko poruszających się informacji dotyczących wsparcia dla Twojej firmy. Zbudowaliśmy to narzędzie, aby pomóc Ci w jak najlepszym wykorzystaniu czasu Twoich agentów i liderów zespołu, dając im narzędzie do śledzenia najważniejszych problemów klientów w ciągu dnia oraz zapewniając wgląd w ich wydajność i produktywność.
Najlepszy sposób na uzyskanie odpowiednich informacji
To nowa aplikacja, więc mamy wiele do poprawy. W pierwszych kilku tygodniach będziemy ciężko pracować, aby zapewnić Ci najbardziej stabilne i solidne doświadczenie z aplikacją. Naszymi najlepszymi klientami są nasi ambasadorzy, którzy ożywiają Twoją firmę poprzez historie i rozwiązania, które dostarczają. Zawsze jesteśmy na bieżąco z Twoimi wiadomościami.
Najlepszy sposób na śledzenie najważniejszych problemów klientów w ciągu dnia
Podczas podróży sprawdź Zendesk Support, aby zobaczyć status Twoich najważniejszych zgłoszeń. Użyj aplikacji Zendesk, aby oznaczyć zgłoszenie jako rozwiązane lub zamknięte, dodać notatki, które pomogą następnemu agenci w rozwiązaniu problemu, lub po prostu kontynuować rozmowę, dodając odpowiednie osoby do czatu.
Pracuj najlepiej, jak potrafisz.
Aplikacja iPhone Zendesk daje Ci dostęp do najlepszych narzędzi, które pomogą Ci śledzić najważniejsze problemy klientów w ciągu dnia. Daje Ci również wizualny pulpit nawigacyjny, aby monitorować status Twoich zgłoszeń. To idealny sposób, aby utrzymać swoją firmę na właściwej drodze.